افتتاح حساب بانکی در ترکیه
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

و اگر این اتفاق بیفتد افراد مهاجر و مقیم ترکیه شرایطی به مراتب بهتر خواهند داشت. کوبه با ارائه اطلاعات کامل و مفید درخصوص خرید ملک در ترکیه و از طریق برقراری ارتباط مستقیم با سازندگان و مالکین حقیقی، تلاش می نماید شرایطی را مهیا نماید تا بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت نا آشنایی با زبان و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از راه دور ملک دلخواه خود را در بانک جامع اطلاعات املاک کوبه، شناسایی، بررسی و خریداری نمایید. در زمان امضا، بیمه اجباری زلزله مورد نیاز است و شما باید سالانه آن را تمدید کنید. و اگر هدف شما از خرید ملک زندگی در ترکیه باشد هم امکاناتی که در استانبول وجود دارد در مقایسه با دیگر شهرها بسیار بیشتر است. با وجود آنکه طبیعتاً ترکیه به اندازهی کشورهای اروپایی و امریکایی پیشرفته نیست اما به نسبت خود امکانات بسیار خوبی را در اختیار شهروندان و مهاجران خود قرار میدهد. جذب مهاجر در ترکیه جزو اولویتهای دولت این کشور است و همین به معنای اهمیت داشتن مهاجران برای آنها است. 2. شرایط با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چگونه است؟ شهر بوداپست یک گزینه فوق العاده و سودآور برای خرید ملک در کشور مجارستان به حساب میآید.  

{خرید منزل در ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید خونه تو ترکیه}

خرید خانه در ترکیه بهترین گزینه برای مقایسهی شهرها میزان شغلهای موجود در آن شهرها است. علاوه بر آن امکانات بهداشتی استانبول نیز بسیار قوی است؛ تعداد بیمارستانها و پزشکان متخصص در استانبول چندین برابر شهرهای دیگر ترکیه حتی آنکارا است. مثلاً از نظر موقیت جغرافیایی مرکز بخش اروپایی استانبول، باشاک شهیر است؛ اما بخش زیادی از این قسمت جای خوبی برای زندگی یک فرد خارجی نیست. اما مرکز بخش توریستی و مورد توجه بخش اروپایی استانبول، بریلو است. قوانین کشور ترکیه بر پایه آسانتر شدن ورود سرمایههای خارجی بنا شده است تا این کشور به یک هدف جذاب برای سرمایهگذاران تبدیل شود. برای خرید یک ملک در خارج از کشور با شرکتی معامله کنید که شما و نیازهای شما را درک کند. همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد.

موقعیت استراتژیک و مهاجرپذیری ترکیه یکی دیگر از دلایلی است که مهاجرت به ترکیه را در انتخاب افراد قرار میدهد. تعداد شغلهای یک شهر، میزان فعال و پویایی آن شهر را نشان میدهد. همان طور که چندین بار در طول مقاله به آن اشاره شد یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای خرید خانه تبدیل میکند آن است که شخص را پس از خرید خانه به اقامت دائم ان کشور برساند. مجوز خرید مستغلات در ترکیه برای افراد خارجی، برای خرید آپارتمانها و اراضی تعیین شده از طرف دولت ترکیه است. حتما به آژانس املاکی مراجعه کنید که دارای مجوز فروش املاک و مستغلات در ترکیه باشد، به شرکت های واسطه اطمینان نکنید. آژانسهای املاک و مستغلات و بنگاه های کارگزاری معمولاً مساحت ناخالص متر مربع را برای بزرگتر نشان دادن خانه به جای مساحت خالص خانه می گویند. البته اگر شما بتوانید در این کشور استخدام شوید، و بیمه خود را بپردازید، و یا شرکتی را تاسیس کنید و 5 نفر از شهروندان کشور ترکیه را استخدام کنید، به شما اجازه کار در این کشور داده می شود.

نکات فوق الذکر نشان می دهد که چرا بسیاری از مردم از یک منطقه جغرافیایی وسیع تر، ترکیه را به عنوان محل زندگی و/یا کار انتخاب می کنند. و همین سرمایهگذاری ملکی یا راه اندازی کسب و کار به نسبت کشورهای دیگر سادهتر است. برای کسانی که عادت یا علاقه به استفاده از محصولات خوراکی ایرانی دارند، وجود مغازههایی که اجناس ایرانی را با تنوع بالا میفروشند نکتهی بسیار مثبتی است. در اسانبول پروژههای ملکی بسیار پیشرفتهای وجود دارد؛ از خانههای هوشمند گرفته تا خانههای لوکس و لاکچری. راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه توسط کارشناسان خبره نوشته و بررسی شده تا به شما در انتخاب و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه های پر سود و مناسب برای زندگی در ترکیه یاری کند. اما استانبول هر ماه سال حتی در فصول سرد سال فعال و پر از توریست است. طبق گفتهی ترکهای ترکیه مرکز معینی برای این شهر تعریف نشده است. هرچند آنکارا هم برای خرید ملک و زندگی شهر خوبی است اما استانبول در رتبهای بالاتر از آن قرار دارد. سواحل زیبای مدیترانه، کوه های پوشیده از برف اطراف آن و مراکز متعدد تفریحی آن را به شهری توریستی و محبوب تبدیل کرده است. برای گرفتن اقامت دائم ترکیه لازم است علاوه بر خرید آپارتمان در ترکیه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار باید ۵ الی ۸ سال در این کشور اقامت موقت داشته داشته باشند، همچنین بعد از خرید آپارتمان باید سرمایه را به مدت ۳ سال حفظ شود.

منبع: سایت املاک ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: